.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمی: در انتخابات شرکت می کنیم

رئیس بنیاد باران گفت: حرف بنده همان حرفی است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات زد و آن این است که اصلاح طلبان نمی توانند و نباید در انتخابات نامزد و لیست داشته باشند البته این به معنای تحریم انتخابات نیست.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید محمد خاتمی عصر امروز در هنگام خروج از مراسم ختم مرحوم حاج محمد خلیلی اردکانی (داماد آیت الله خاتمی) در گفتگو با خبرنگاران درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم و اینکه آیا این جریان سیاسی در انتخابات پیش رو شرکت می کند گفت: موضوع ، تحریم در انتخابات نیست اما برای شرکت در انتخابات بنده دیدگاههای خود را بیان کرده ام وانتظار داشتم شرایط فراهم شود که همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه فعلا این شرایط فراهم نشده است ، افزود: البته بنده از طرف کسی اظهارنظر نمی کنم فکر می کنم وقتی همه نشانه ها این است که نباید در انتخابات شرکت بکنیم بنابراین شرکت در انتخابات معنا ندارد.

رئیس بنیاد باران در ادامه خاطرنشان کرد:حرف بنده همان حرفی است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات زد و آن مبنی بر این بود که اصلاح طلبان نمی توانند و نباید در انتخابات نامزد و لیست داشته باشند البته این به معنای تحریم انتخابات نیست.

خاتمی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اینکه آیا این به معنای تحریم در انتخابات نیست گفت: کسانی که به اصل انقلاب دل بسته اند هیچگاه انتخابات را تحریم نمی کنند.

وی همچنین در حمایت هیلاری کلینتون وزیرامورخارجه آمریکا از اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان همواره از اصل نظام، انقلاب و مصالح و حقوق ملت دفاع می کنند و کسانی که بدنبال آسیب به اصل انقلاب هستند به هیچ وجه مورد تایید اصلاح طلبان نیستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غلام رضا 29 آذر 1390
اصلاح طلبان منطقی ترین موضع را انتخاب کرده اند.عده ای دست و پای دونده ای را می بندند و بعد اظهار می دارند در مارتن شرکت کنید و به نتیجه این کار که ما چگونه برند ه می شویم نگاه نکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.378 seconds.